Дистанційне навчання 23.05 по 27.05.
Понеділок 23.05. Мова та ознайомлення з соціумомТема : Мудрі казки. Справжній друг
Вівторок 24. 05.Навчання грамоти Тема : Вчимось читати приголосні. Буква Р
Навчання грамоти
Тема : Вчимось читати приголосні. Буква Р
Середа 25.05.Математика Тема: Вивчаємо ПОРИ РОКУ
З яких чисел складається число 7 і число 8?
Математика
Тема: Вивчаємо ПОРИ РОКУ
З яких чисел складається число 7 і число 8?
Четвер 26.05.Математика Тема : Геометричні фігури
Зліпити геометричні фігури. Назви їх
Четвер 26.05.
Математика
Тема : Геометричні фігури
Зліпити геометричні фігури. Назви їх
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
П'ятниця 27.05.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.Тема: "Бузок"
П'ятниця 27.05.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
Тема: "Бузок"
Дистанційне навчання 16.05 по 20.05.
Понеділок 16.05. Мова та ознайомлення з соціумомТема :Вивчаємо ввічливі слова.
Вівторок 17. 05.Навчання грамоти Тема : Буква Р. Слова на букву Р. Імена на букву Р
Навчання грамоти
Тема : Буква Р. Слова на букву Р. Імена на букву Р
Середа 18.05.Математика Тема: Орієнтація в просторі. Логіко-математичний розвиток.
Математика
Тема: Орієнтація в просторі. Логіко-математичний розвиток.
Четвер 19.05.Математика Тема :Логіко-математичний розвиток.Повторення: яких чисел складається число 6 ?2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.Тема : Українська вишиванка
Четвер 19.05.
Математика
Тема :Логіко-математичний розвиток.Повторення: яких чисел складається число 6 ?
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
Тема : Українська вишиванка
П'ятниця 20.05.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом. Тема :Вишиванка
П'ятниця 20.05.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом.
Тема :Вишиванка
Дистанційне навчання 09.05 по 13.05.
Понеділок 09.05. Мова та ознайомлення з соціумомТема :Пташині турботи навесні (про пташенят) Птахи навесні
Вівторок 10. 05.Навчання грамоти Тема :Назви слова в яких є звук "Т"
Середа 11.05.Математика Тема: Кількісний та порядковий рахунок
Четвер 12.05.
Навчання грамоти
Тема :Назви слова в яких є звук "Т"
Математика
Тема: Кількісний та порядковий рахунок
Четвер 12.05.
Математика Тема :задачі на логіку В кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб одне яблуко залишилося в кошику?
На березі три товсті гілки, на кожній товстій гілці по три тоненькі гілочки. На кожній тоненькій гілочці по одному яблучку. Скільки всього яблук?
Саша їв яблуко велике і кисле. Оля їла яблуко велике і солодке. Що в цих яблуках однакове? Різне?
Маша і Ніна розглядали картинки. Одна дівчинка розглядала картинки в журналі, а інша дівчинка – в книжці. Де розглядала малюнки Ніна, якщо Маша не розглядала картинки в журналі?
Толя і Ігор малювали. Один хлопчик малював будинок, а інший – гілку з листям. Що малював Толя, якщо Ігор не малював будинок?
Алік, Боря і Вова жили в різних будинках. Два будинки були в три поверхи, один будинок був в два поверхи. Алік і Боря жили в різних будинках, Боря і Вова жили теж у різних будинках. Де жив кожен хлопчик?Повтори склад числа
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
Математика
Тема :задачі на логіку
В кошику три яблука. Як поділити їх між трьома дітьми так, щоб одне яблуко залишилося в кошику?
На березі три товсті гілки, на кожній товстій гілці по три тоненькі гілочки. На кожній тоненькій гілочці по одному яблучку. Скільки всього яблук?
Саша їв яблуко велике і кисле. Оля їла яблуко велике і солодке. Що в цих яблуках однакове? Різне?
Маша і Ніна розглядали картинки. Одна дівчинка розглядала картинки в журналі, а інша дівчинка – в книжці. Де розглядала малюнки Ніна, якщо Маша не розглядала картинки в журналі?
Толя і Ігор малювали. Один хлопчик малював будинок, а інший – гілку з листям. Що малював Толя, якщо Ігор не малював будинок?
Алік, Боря і Вова жили в різних будинках. Два будинки були в три поверхи, один будинок був в два поверхи. Алік і Боря жили в різних будинках, Боря і Вова жили теж у різних будинках. Де жив кожен хлопчик?
Повтори склад числа
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
П'ятниця 13.05.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
П'ятниця 13.05.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
Тема :"ЛЕБІДЬ " Нетрадиційна техніка малювання
Дистанційне навчання 02.05 по 06.05.
Понеділок 02.05. Мова та ознайомлення з соціумомТема :Розучування вірша про весну
Вівторок 03. 05.Навчання грамоти Тема: Буква Т. Слова на букву Т. Імена на букву Т.
Навчання грамоти
Тема: Буква Т. Слова на букву Т. Імена на букву Т.
Середа 04.04.Математика Тема: Склад числа 10. Вивчаємо склад числа 10.
Математика
Тема: Склад числа 10. Вивчаємо склад числа 10.
Четвер 05.05.Математика Тема :Задачі на логіку Скільки вух у трьох мишей?
Скільки лап у двох ведмежат?
У семи братів по одній сестрі. Скільки всього сестер?
У бабусі Дарини внучка Маша, кіт Пушок і собака Дружок. Скільки всього онуків у бабусі?
Над річкою летіли птиці: голуб, щука, 2 синиці, 2 стрижа і 5 вугрів. Скільки всього летіло птахів? Відповідай швидше!
Горіло 7 свічок. 2 свічки погасили. Скільки свічок залишилося?2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.Тема: ліплення "Ведмедика"
Четвер 05.05.
Математика
Тема :Задачі на логіку
Скільки вух у трьох мишей?
Скільки лап у двох ведмежат?
У семи братів по одній сестрі. Скільки всього сестер?
У бабусі Дарини внучка Маша, кіт Пушок і собака Дружок. Скільки всього онуків у бабусі?
Над річкою летіли птиці: голуб, щука, 2 синиці, 2 стрижа і 5 вугрів. Скільки всього летіло птахів? Відповідай швидше!
Горіло 7 свічок. 2 свічки погасили. Скільки свічок залишилося?
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
Тема: ліплення "Ведмедика"
П'ятниця 06.05.
П'ятниця 06.05.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
Як просто намалювати кульбабку
Дистанційне навчання 25.04 по 29.04.
Понеділок 25.04. Мова та ознайомлення з соціумомТема : день здоровя
Вівторок 26. 04.Навчання грамоти Тема : звук "в"Середа 27.04.Математика Тема: число і цифра 10Четвер 28.04.Математика Тема : логіко математична гра 2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення. Тема :Казка про вогняну іскринку Аплікація: Писанка
Навчання грамоти
Тема : звук "в"
Математика
Тема: число і цифра 10
Четвер 28.04.
Математика
Тема : логіко математична гра
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
Тема :Казка про вогняну іскринку
Аплікація: Писанка
П'ятниця 29.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
П'ятниця 29.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
Тема : Цвіт яблуні
Дистанційне навчання 18.04 по 22.04.
Понеділок 18.04. Мова та ознайомлення з соціумомТема : праця людей на весні
Вівторок 19. 04.Навчання грамоти Тема : звук "к" Середа 20.04.Математика Тема: дні тижня, склад числа 9 Четвер 21.04.Математика Тема число і цифра 0
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення. Тема : Звідки до нас хліб прийшов
Навчання грамоти
Тема : звук "к"
Математика
Тема: дні тижня,
склад числа 9
Четвер 21.04.
Математика
Тема число і цифра 0
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
Тема : Звідки до нас хліб прийшов
П'ятниця 22.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом.Тема: Писанка
П'ятниця 22.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом.
Тема: Писанка
Дистанційне навчання 11.04 по 15.04.
Понеділок 11.04. Мова та ознайомлення з соціумомТема : казку Константина Ушинського "Умій почекати".Костянтин Ушинський
УМІЙ ПОЧЕКАТИ
(казка)
Жили собі брат і сестра – півник та курочка.Побіг півник у садок та й почав клювати зеленісіньку смородину, а курочка й каже йому:– Не їж, півнику! Почекай, поки смородина достигне.Півник не послухався, клював та й клював і наклювався так, що насилу додому дійшов.– Ох! – кричить півник. – Лишенько моє! Боляче мені, сестричко, боляче!Напоїла курочка півника м’ятою, приклала гірчичник, – і пройшло.Видужав півник і пішов у поле; бігав, стрибав, зогрівся, спітнів і побіг до ручаю пити холодну воду; а курочка йому гукає:– Не пий, братику, почекай, поки прохолонеш!Не послухався півник, напився холодної води, – і тут почала його трусити лихоманка; насилу курочка додому його довела.Побігла курочка до лікаря, прописав лікар півникові гірких ліків, і довго пролежав півник у ліжкові.Поки хворів півник, вже й зима настала. Видужав півник і бачить, що річка льодом укрилася.Схотілося півникові на ковзанах поковзатись; а курочка й каже йому:– Ой, почекай, півнику! Дай річці зовсім замерзнути, тепер ще лід дуже тонкий, втопишся.Не послухався півник сестри: покотився по льоду; лід проломився, а півник – шубовсть у воду! Тільки того півника й бачили.
Після казки спитайте :- як називається казка? - як кричав півник, коли наївся зелених ягід? - Чому не можна їсти нестиглих ягід? - що ще накоїв Півник? - хто його лікував? - як Курочка лікувала Півника? - Чому небезпечно пити холодну воду? - А що говорила сестричка, коли той вирішив покататися на ковзанах? - Що сталося? - який був півник у казці? (неслухняний, невихований, пустотливий) - А курочка яка? (добра, ласкава, тутботлива, дбайлива)
Запропонуйте дитині розповісти казку по ілюстраціям
Костянтин Ушинський
УМІЙ ПОЧЕКАТИ
(казка)
Жили собі брат і сестра – півник та курочка.
Побіг півник у садок та й почав клювати зеленісіньку смородину, а курочка й каже йому:
– Не їж, півнику! Почекай, поки смородина достигне.
Півник не послухався, клював та й клював і наклювався так, що насилу додому дійшов.
– Ох! – кричить півник. – Лишенько моє! Боляче мені, сестричко, боляче!
Напоїла курочка півника м’ятою, приклала гірчичник, – і пройшло.
Видужав півник і пішов у поле; бігав, стрибав, зогрівся, спітнів і побіг до ручаю пити холодну воду; а курочка йому гукає:
– Не пий, братику, почекай, поки прохолонеш!
Не послухався півник, напився холодної води, – і тут почала його трусити лихоманка; насилу курочка додому його довела.
Побігла курочка до лікаря, прописав лікар півникові гірких ліків, і довго пролежав півник у ліжкові.
Поки хворів півник, вже й зима настала. Видужав півник і бачить, що річка льодом укрилася.
Схотілося півникові на ковзанах поковзатись; а курочка й каже йому:
– Ой, почекай, півнику! Дай річці зовсім замерзнути, тепер ще лід дуже тонкий, втопишся.
Не послухався півник сестри: покотився по льоду; лід проломився, а півник – шубовсть у воду! Тільки того півника й бачили.
Після казки спитайте :
- як називається казка?
- як кричав півник, коли наївся зелених ягід?
- Чому не можна їсти нестиглих ягід?
- що ще накоїв Півник?
- хто його лікував?
- як Курочка лікувала Півника?
- Чому небезпечно пити холодну воду?
- А що говорила сестричка, коли той вирішив покататися на ковзанах?
- Що сталося?
- який був півник у казці? (неслухняний, невихований, пустотливий)
- А курочка яка? (добра, ласкава, тутботлива, дбайлива)
Запропонуйте дитині розповісти казку по ілюстраціям
Вівторок 12. 04.Склади речення за малюнками
Середа 13.04.Математика Тема: склад числа 9
Четвер 14.04.Математика Тема :закріплення склад числа 9 Вичаємо годинник
https://youtu.be/cvGN0pTrmaw
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення. Тема :космос
Математика
Тема: склад числа 9
Четвер 14.04.
Математика
Тема :закріплення склад числа 9
Вичаємо годинник
https://youtu.be/cvGN0pTrmaw
https://youtu.be/cvGN0pTrmaw
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
Тема :космос
П'ятниця 15.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом .Тема : космічний пейзаж
П'ятниця 15.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом .
Тема : космічний пейзаж
Дистанційне навчання 04.04 по 08.04.
Понеділок 04.04. Мова та ознайомлення з соціумомТема : Про здоров'я дітям
Вівторок 05. 04.Навчання грамоти Тема : звук "в"Середа 06.04.Математика Тема:число і цифра 9Повторіть прямий рахунок від 1 до 9 (1 2 3 4... 9) та зворотній - від 9 до 1 (9 8 7 6...1)Четвер 07.04.Математика Тема :Задачі на логіку Під ялинкою квітка не росте, під березою не росте грибок. Що росте під ялинкою, а що під березою?
Антон і Денис вирішили погратися. Один з кубиками, а інший з машинками. Антон машинку не взяв. Чим гралися Антон і Денис?
Віка і Катя вирішили малювати. Одна дівчинка малювала фарбами, а інша олівцями. Чим стала малювати Катя?
Рудий і Чорний клоуни виступали з м’ячем і кулею. Рудий клоун виступав не з м’ячиком, А чорний клоун виступав не з кулькою. З якими предметами виступали Рудий і Чорний клоуни?
Ліза і Петро пішли в ліс збирати гриби і ягоди. Ліза гриби не збирала. Що збирав Петро?
Дві машини їхали по широкій і по вузькій дорогах. Вантажна машина їхала не по вузькій дорозі. По якій дорозі їхала легкова машина? А вантажна?
Скільки буде?
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.Тема : Професії Запропонуйте дитині перетворитися на перукарня та зробити зачіску чоловічку
Навчання грамоти
Тема : звук "в"
Математика
Тема:число і цифра 9
Повторіть прямий рахунок від 1 до 9 (1 2 3 4... 9) та зворотній - від 9 до 1 (9 8 7 6...1)
Четвер 07.04.
Математика
Тема :
Задачі на логіку
Під ялинкою квітка не росте, під березою не росте грибок. Що росте під ялинкою, а що під березою?
Антон і Денис вирішили погратися. Один з кубиками, а інший з машинками. Антон машинку не взяв. Чим гралися Антон і Денис?
Віка і Катя вирішили малювати. Одна дівчинка малювала фарбами, а інша олівцями. Чим стала малювати Катя?
Рудий і Чорний клоуни виступали з м’ячем і кулею. Рудий клоун виступав не з м’ячиком, А чорний клоун виступав не з кулькою. З якими предметами виступали Рудий і Чорний клоуни?
Ліза і Петро пішли в ліс збирати гриби і ягоди. Ліза гриби не збирала. Що збирав Петро?
Дві машини їхали по широкій і по вузькій дорогах. Вантажна машина їхала не по вузькій дорозі. По якій дорозі їхала легкова машина? А вантажна?
Скільки буде?
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
Тема : Професії
Запропонуйте дитині перетворитися на перукарня та зробити зачіску чоловічку
П'ятниця 08.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом.Тема: Хустинка
П'ятниця 08.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом.
Тема: Хустинка
Дистанційне навчання 28.03 по 01.04.
Понеділок 28.04. Мова та ознайомлення з соціумомТема :Читання оповідання Василя Сухомлинського "Добре слово"
Прочитайте з дитиною прислів'я, обріть, яке їй сподобається та вивчіть. - Не шукай краси, а шукай добра ;- добре роби - добре й буде ;- добро примножує добро, а зло творить зло ;- життя таке коротке : поспішайте робити добро ;- про добре серце треба з малку дбати ;- хто людям добра бажає ,той і собі має.
Мультфільм про доброту
Прочитайте з дитиною прислів'я, обріть, яке їй сподобається та вивчіть.
- Не шукай краси, а шукай добра ;
- добре роби - добре й буде ;
- добро примножує добро, а зло творить зло ;
- життя таке коротке : поспішайте робити добро ;
- про добре серце треба з малку дбати ;
- хто людям добра бажає ,той і собі має.
Мультфільм про доброту
Вівторок 29. 03.Навчання грамоти Тема : звук "л"
Середа 30.03.Математика Тема: Геотричні фігури Назви геометричні фігури. Яка фігура знаходиться посередині, яка - праворуч від овала, а яка - ліворуч?
З яких геометричних фігур складається малюнок?
Четвер 31.03.Математика Тема :Задачі на логіку. У Михайлика три візки різного кольору: червоний, жовтий і синій. Ще у нього три іграшки: ванька встанька, пірамідка і дзига. У червоному візку він повезе НЕ дзигу і не пірамідку. У жовтому – НЕ дзигу і не ваньку встаньку. Що повезе Михайлик в кожному візку?
Мишка їде не в першому і не в останньому вагоні. Курча не в середньому і не в останньому вагоні. У яких вагонах їдуть мишка і курча?
Бабка сидить не на квітці і не на листку. Коник сидить не на грибку і не на квітці. Сонечко сидить не на листку і не на грибку. Хто на чому сидить? (Краще все намалювати.)
Альоша, Саша і Міша живуть на різних поверхах. Альоша живе не на найвищому поверсі і не на найнижчому. Саша живе не на середньому поверсі і не на нижньому. На якому поверсі живе кожен з хлопчиків?
Ані, Юлі та Олі мама купила тканину на плаття. Ані не зелену і не червону. Юлі – не зелену і не жовту. Олі – не жовту і не червону. Яка тканина для якої з дівчаток?
У трьох тарілках лежать різні фрукти. Банани лежать не в синій і не в помаранчевій тарілці. Апельсини не в синій і не в рожевій тарілці. В якій тарілці лежать сливи? А банани і апельсини?
2. Ознайомлення з природою , розвиток мовлення.
Навчання грамоти
Тема : звук "л"
Математика
Тема: Геотричні фігури
Назви геометричні фігури. Яка фігура знаходиться посередині, яка - праворуч від овала, а яка - ліворуч?
З яких геометричних фігур складається малюнок?
Четвер 31.03.
Математика
Тема :Задачі на логіку.
У Михайлика три візки різного кольору: червоний, жовтий і синій. Ще у нього три іграшки: ванька встанька, пірамідка і дзига. У червоному візку він повезе НЕ дзигу і не пірамідку. У жовтому – НЕ дзигу і не ваньку встаньку. Що повезе Михайлик в кожному візку?
Мишка їде не в першому і не в останньому вагоні. Курча не в середньому і не в останньому вагоні. У яких вагонах їдуть мишка і курча?
Бабка сидить не на квітці і не на листку. Коник сидить не на грибку і не на квітці. Сонечко сидить не на листку і не на грибку. Хто на чому сидить? (Краще все намалювати.)
Альоша, Саша і Міша живуть на різних поверхах. Альоша живе не на найвищому поверсі і не на найнижчому. Саша живе не на середньому поверсі і не на нижньому. На якому поверсі живе кожен з хлопчиків?
Ані, Юлі та Олі мама купила тканину на плаття. Ані не зелену і не червону. Юлі – не зелену і не жовту. Олі – не жовту і не червону. Яка тканина для якої з дівчаток?
У трьох тарілках лежать різні фрукти. Банани лежать не в синій і не в помаранчевій тарілці. Апельсини не в синій і не в рожевій тарілці. В якій тарілці лежать сливи? А банани і апельсини?
2. Ознайомлення з природою , розвиток мовлення.
П'ятниця 01.04.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом .
Тема :Моя сім'я
Дистанційне навчання 21.03 по 25.03.
Понеділок 21.03. Мова та ознайомлення з соціумомФізкультхвилинка
Вівторок 22. 03.
2. Ознайомлення з природою , розвиток мовлення.Тема : Весна
природоюЗагадки про весну Малювання : птахи прилетіли
природою
Загадки про весну
Малювання : птахи прилетіли
Дистанційне навчання 14.03 по 18.03.
Понеділок 14.03.День Здорав'я
Вівторок 15. 03.Навчання грамоти Тема : звук "с"
Середа 16.03.Математика Тема:Число і
цифра 8.
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення. Заучування
вірша Т.Г. Шевченка «Зацвіла в долині
червона калина »
П'ятниця 18.03.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.Тема : Пролісок
Навчання грамоти
Тема : звук "с"
Середа 16.03.
Математика
Тема:Число і
цифра 8.
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення.
Заучування
вірша Т.Г. Шевченка «Зацвіла в долині
червона калина »
П'ятниця 18.03.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
Тема : Пролісок
Дистанційне навчання 14.02 по 18.02.
Понеділок 14.02. Мова та ознайомлення з соціумомТема : Ми український народ
Вівторок 15. 02.Навчання грамоти Тема :У пошуках НезнайкаСереда 16.02.Математика Тема:Число і цифра 7
Четвер 17.02Математика Тема: Математична країна
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення. Національні
та державні символи України та ліплення
калина. Комплексне заняття.
П'ятниця 18.02.1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом Тема : Український рушничок.
Навчання грамоти
Тема :У пошуках Незнайка
Середа 16.02.
Математика
Тема:Число і цифра 7
Четвер 17.02
Математика
Тема: Математична країна
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток мовлення. Національні
та державні символи України та ліплення
калина. Комплексне заняття.
П'ятниця 18.02.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом
Тема : Український рушничок.
Дистанційне навчання 7.02 по 11.02.
Понеділок 7.02.
Мова та ознайомлення з соціумом
Тема : Як не захворіти на грип.
Вівторок 8. 02.
Навчання грамоти
Тема : Стрітення.
Середа 9.02.
Математика
Тема: Число
і цифра 6. Склад числа 6.
Середа 9.02.
Математика
Тема:
Тема: Подорож у місто геометричних фігур.
2. Ознайомлення з соціумом , розвиток
мовлення. Щоб здоровими зростати, корисну їжу
потрібно вживати) та аплікація ( Банка з компотом.) Комплексне заняття.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з соціумом
Тема : Зарядка.
Дистанційне навчання 1.02 по 4.02.
Вівторок 01. 02.
Навчання грамоти
Тема : Говіркий годинник
Середа 2.02.
Математика
Тема: Число і цифра 6. Циліндр
Розглянь та назви об'ємні фігури
Четвер 3.02
Мова та ознайомлення з природою.
Тема : Свійські тварини. та ліплення поросятко.
П'ятниця 4.02.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
Дистанційне навчання 10.01 по 14.01
Понеділок 10.01.
Мова та ознайомлення з соціумом
Тема : Як зимують тварини
https://www.youtube.com/watch?v=cEgaM2N2rJk
Вівторок 11.01
Навчання грамоти
Тема : звуковий аналіз слова
Склади речення за малюнками
Намалюйте новорічну кульку
Середа 12.01Математика
Тема : Додавання , знак "+"
Знайди де більше, меньше, порівну .Четвер 13.01.
2.Мова та ознайомлення з природою. . Зима. Зимові розваги. +аплікація
Де зимує ведмежатко
П'ятниця 14.01.
1. Малювання, культура мовленнєвого спілкування та ознайомлення з природою.
У зимовому лісі..
Немає коментарів:
Дописати коментар